Alpine A110 2022 zvyšuje svou vynalézavost, ale i na jeho vlastnosti a komfort. Konečné ceny nám nejsou známy, ale již nyní si je můžete předobjednat.
Jsou to čtyři roky, co jsme potkali znovuzrozený Renault Alpine , a tak francouzská značka osvěžila svůj A110 jemnými, ale přesnými změnami. Včetně mechaniky, vybavení a estetiky, samozřejmě beze změny linií karoserie, které jsou stále velmi pevné, protože jsou přesnou reinterpretací původního Alpine.
Od 24. listopadu bude nabídka zahrnovat verze A110, A110 GT a A110 S, každá s jinou osobností. Nejjednodušší způsob, jak vybavit multimediální systém Alpine (samozřejmě) 7″ obrazovkou, připojením Bluetooth a dvěma USB zásuvkami, které jsou kompatibilní s Apple Carplay a Android Auto a navigací s informacemi v reálném čase, rizikovými oblastmi a informacemi o čerpacích stanicích s ceny .
Je vybaven motorem 1,8 turbo, který produkuje 252 koní a 320 Nm točivého momentu a umožňuje zrychlení z 0 na 100 za pouhé 4,5 sekundy a dosažení rychlosti 250 km/h, podpořené ultralehkou hmotností, která zůstává připravena řídit. v pouhých 1.140 kg.
Výše A110 GT naznačuje styl, který se blíží stylu „Gran Turismo“. Součástí výbavy je parkovací asistent s předními senzory a couvací kamerou a kožená komfortní sedadla s modrým prošíváním. Změna z A110 na A110 GT však znamená zvýšení výkonu na 300 koní a 340 Nm točivého momentu, což katapultuje Alpine z 0 na 100 za 4,2 s a zároveň si udržuje vrchol 250 km/h. .
horní oblast
A příznivci nejčistších sportovních vozů mají opět na mušce A110 S, která poskytuje 300 koní GT, ale je radikálnější z jiných důvodů: zahrnuje podvozek, brzdy a sportovní sedadla (ty podepsané Sabeltem). Sportovní pedály jsou hliníkové a můžete si vybrat některá závodní sedadla z mikrovlákna (jako soutěžní skořepina) a dokonce i předispozice bezpečnostních pásů.
Kromě toho Alpine nabízí některé semi-slick pneumatiky Michelin PS Cup 2 Connect pro tento S, které jsou vhodné pro jízdu na silnici, ale jsou účinnější než standardní pneumatiky na trati a jsou stejně důležité jako karbonový zadní spoiler a přední plech, rovněž z karbonu; Díky tomu francouzský sporťák přibírá v nejvyšší rychlosti až 60 kg na přední nápravě a 81 kg na zadní nápravě. Rychlost s touto sadou jde z 260 na 275 km/h při zachování 4,2 sekundy z 0 na 100.
✓ Můžete také zkontrolovat:
Koordinace motoru GT i S byla upravena a pro přenos točivého momentu 20 Nm (340 Nm z 2400 ran) narostl výkon do vyšších otáček (min. 6300 U/) . Další novinkou navíc je, že při aktivaci režimu Launch Control se na okamžik přeruší vstřikování do jednoho z válců, což slouží k tomu, aby nás tato funkce přijala s radikálnějším zvukem.
S telemetrií
Tento A110 S je dodáván se standardní nabídkou Alpine Telemetrics, takže můžeme kontrolovat teplotu 7stupňové převodovky, okamžitý točivý moment a výkon, úhel natočení volantu a akcelerometr a také chronograf, který zaznamenává časy kol na trati.
Pro ty, kterým se touží, ale nemohou si dovolit tuto verzi S, je dobrou zprávou, že bude k dispozici jako volitelná výbava u zbytku řady. Mimochodem, možnosti zahrnují takové atraktivní prvky, jako je střecha z uhlíkových vláken místo hliníku (snižuje její hmotnost o 1,9 kg a dodává vozu velkolepější vzhled) a vysoce výkonné brzdy od Brembo.
S, stejně jako zbytek série, přepracovalo jízdní režimy, které se zaměřují na odezvu plynu, tuhost řízení, management změn, aktivaci výfukové klapky (víceméně řev) a míru průniku. ESC.
Normální režim tedy nyní usiluje o větší jízdní komfort a sport umožňuje chvilkové řazení s výhodou, že motor nyní dostává automatický plyn, když chceme přeřadit na nižší rychlostní stupeň. Třetí model, dráha, se nemění.
Cena Alpine A110 2022
A pro zajímavost: Alpine zatím nezveřejnil ceny ve Francii, zemi svého původu, ale má ceny ve Španělsku, které zůstávají na 62 200 eurech za A110, 72 500 eur za A110 GT a 74 800 eur za A110 S.