Jsme zde s aktualizovanými informacemi a podrobnostmi o Peugeot 5008 2022 . Obnovený Peugeot 5008 se dostane na trh svým designem a výbavou.
Teprve před pár dny jsme znali finální podobu osvěženého Peugeotu 3008, nebyl však jediný, který byl aktualizován od doby, kdy se jeho starší bratr Peugeot 5008 2022 okamžitě vydal v jeho stopách.
Největší SUV Peugeotu je velmi podobné modelu, se kterým sdílí platformu, a představuje řadu nepříliš hlubokých změn v estetické části, které však zanechaly vylepšený interiér. Na druhou stranu jeho zásoba pohonné hmoty netrpí žádnými odchylkami.
Přepracovaný design
Úpravy Peugeotu 5008 2022 začínají přídí, která jakoby vycházela z těch z již zmíněné 3008, takže má novou bezrámovou masku chladiče, přepracované nárazníky s velkými otvory pro přívod vzduchu na spodní straně a obnovené světlomety. s technologií LED a denními světly ve tvaru klu.
Vzadu se žádné zásadní změny nekonaly, ale jedna je markantní a je tu jen pár svítilen v technologii LED, také pro couvací světla, doplněná průhledným kusem zatmaveného skla, který se táhne přes šířku dveří. Zákazníci, kteří si zakoupí aktualizovanou 5008, si mohou vybrat z nových barev exteriéru, jako je Celebes Blue, Metallic Copper, Pearl White, Artense Grey, Platinum Grey, Perla Nera Black a Ultimate Red.
Když vejdeme dovnitř, objevíme kabinu, která se příliš nezměnila, i když nyní obsahuje řadu pokročilejších technologických prvků, jako je 12,3palcový digitální přístrojový panel a informační a zábavní systém s 10palcovým dotykovým displejem. Francouzské SUV těží také ze čtyř nových čalounění a verze GT a GT Pack mají inovativní dřevěné lišty s chromovanými vložkami a bezrámové vnitřní zrcátko.
V mechanické části není nic nového, takže stále existuje rodina tří a čtyřválcových turbodieselových a benzinových motorů. Patří mezi ně 1,2 a 1,6litrové bloky se 130 a 180 k pro benzínové motory, zatímco naftové varianty s 1,5 a 2,0litrovými motory jsou zastoupeny se stejnými výkony 130 a 180 k. Stejně jako u předchůdce není k dispozici pohon všech kol a na rozdíl od 3008, alespoň prozatím, žádné známky zástavby hybridních motorů.
✓ Můžete také zkontrolovat:
V neposlední řadě je třeba poznamenat, že Peugeot 5008 má nově systém nočního vidění, adaptivní tempomat s funkcí stop and go, systém varování před opuštěním jízdního pruhu, rozšířený systém semaforů a systém automatického nouzového brzdění s chodcem a detekce cyklisty na úrovni asistentů a pomůcek řízení .
2022 Peugeot 5008 Cena:
- PureTech 130 MT6 Active: 30 600 eur
- BlueHDi 130 MT6 Active: 32 300 eur
- PureTech 130 MT6 Allure: 33 600 eur
- PureTech 130 EAT8 Allure: 35 800 eur
- BlueHDi 130 MT6 Allure: 35 300 eur
- BlueHDi 130 EAT8 Allure: 37 500 eur
- PureTech 130 MT6 GT: 36 200 eur
- PureTech 130 EAT8 GT: 38 400 eur
- BlueHDi 130 MT6 GT: 37 900 eur
- BlueHDi 130 EAT8 GT: 40 100 eur
- PureTech 180 EAT8 GT: 41 800 eur
- BlueHDi 180 EAT8 GT: 42 700 eur