Poté, co Amarok vyráběný společností Pacheco v roce 2022 zvýšil svůj tržní podíl v regionu, Volkswagen řídí vývoj další generace, o které je známo, že je součástí projektu Cyclone ve spolupráci s Fordem. I když oba pick-upy budou sdílet podvozek a motory, německá značka zajišťuje, že si jejich produkt zachová svůj charakter a identitu, a zveřejnila k tomu nový teaser, ve kterém lze vidět další podrobnosti o jeho designu.
Firma z Wolfsburgu zatím zveřejnila obrázek, na kterém byly vidět hlavní linie pick-upu, šlo však o koncepčnější skicu, přičemž tento poslední render již má některé rysy, díky nimž se více podobá výrobě Modelka. i když odhadujeme, že by značka mohla před uvedením na trh identický prototyp s upoutávkou před jeho prezentací. Přední sektor se do jisté míry podobá aktuálnímu Amaroku, zejména ve formátu světlometů, ale modernějšího a agresivnějšího vzhledu, s větší mřížkou, která navazuje na spodní část nárazníku a tam dává na odiv výraznější nárazník. ve tvaru X. Vstupy vzduchu uspořádané na koncích dodávají pocit větší šířky,
Z profilu je jeho silueta, stejně jako téměř všechny pick-upy v segmentu, dost podobná konkurentům. Hlavním rozdílem oproti současnému Amaroku je design zadních oken s prudším a zešikmeným řezem. Aby byl poutavější, jak to na prototypech často vypadá, přidejte oranžové záchranné háky a naviják na přední nárazník, terénní pneumatiky a střešní nosiče se zabudovanými LED světly. Odhadujeme, že produkční verze bude úhledným průchodem tohoto náčrtu.
✓ Můžete také zkontrolovat:
Motor VW Amarok 2022
Volkswagen aktuálně neposkytuje žádné bližší informace o svém budoucím pickupu, zejména s ohledem na technická data. Podle australského webu Motoring by Ford převzal i motory pikapu. Ačkoli se v jednu chvíli říkalo, že si Volkswagen ponechá známý motor 3.0 V6 TDI, který dal Amaroku tolik působivosti a udělal z něj nejvýkonnější nákladní automobil ve svém segmentu, tento motor by byl složitější – a tedy dražší – odpovídat tomu z roku Pro přizpůsobení platformy vytvořené pro americkou značku by se Volkswagen rozhodl přenechat vývoj oběžného kola také Fordu. Touto elektrárnou by nebyl nikdo jiný než F-150 Power Stroke, také 3.0 biturbo V6, který dokáže dodat 253 koní a 60,8 kg točivého momentu. I když jsou o pár koní méně než Amarokové, mírně nabírá na točivém momentu (60,8 kgm vs 59,1 kgm), i tyto hodnoty lze snadno změnit optimalizací v elektronice. Pokud jde o převodovku, sdílela by také 10stupňovou automatickou převodovku a redukční trakční systém 4×4.
Nick Reid, produktový manažer Volkswagen Australia Commercial Vehicles, potvrdil, že Amarok bude mít i nadále V6. Manažer se však vyhnul uvedení podrobností o původu motoru, jen zdůraznil, že pick-up bude „neuvěřitelný“.
Druhá generace Amaroku bude uvedena na trh v roce 2022 a výroba bude prozatím potvrzena pouze v jihoafrické továrně v Silvertonu, kde Ford oznámil investici ve výši 1 miliardy dolarů na výrobu obou pickupů s výrobní kapacitou až 200 000 kusů ročně. . V našem regionu a naší zemi konkrétně se bude současný Amarok ještě pár let vyrábět v průmyslovém centru Pacheco.