Mazda 3 2021: spotřeba, technická data, cena

Nová Mazda 3 2021 2,5 Turbo, který je k dispozici jako hatchback nebo sedan, je vybaven 6-stupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol jako standard. Ujistěte se, že vyjde koncem roku 2020 jako model 2021.

Pro rok 2021 bude debutovat také čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru a výkonu 155 k. Je standardní výbavou Mazdy3 2.0, nového cenově dostupného modelu, který je k dispozici pouze jako sedan s pohonem předních kol.

Přestože jsou sedan Mazda3 2021 a hatchback na spodním konci spektra, vyzařují prémiový pocit a v pětimístné kabině je zřejmá pozornost věnovaná detailům. Líbí se nám také vnější styl Mazdy3, která dokáže vypadat dynamicky, aniž by byla vytrvalá.

Mazda3 nabízí dlouhý seznam standardních bezpečnostních funkcí a řadu možností, od audio systému Bose po nabíjení mobilních telefonů. Jedná se o auto řidiče s velkou ovladatelností a tichou kabinou.

Řízení Mazdy3 2021

Mazda3 zůstává jedním z nejsportovnějších vozů ve své třídě podporovaným těsným podvozkem a vynikajícím pocitem z řízení. Mezitím má tato kompaktní, ale hbitá Mazda tlumený vnitřní hluk a pohodlnou jízdu prémiového vozu.

2,5litrový čtyřválcový motor má tažný výkon 186 koní. To je úctyhodné množství a na kola se odesílá prostřednictvím šestistupňového automatu, což je naprosto skvělé. Přepněte do sportovního režimu a útočte do zatáček. Systém přesně ví, kdy podřadit nebo podržet rychlostní stupeň.

Pokud dojde ke ztrátě, je to toto: jediný způsob, jak získat u Mazdy3 2021 manuální převodovku, je objednat hatchback s balíčkem Premium.

Mazda3 2021 interiér

Pohled do kabiny Mazdy3 2021 ukazuje, že se nejedná o obyčejné malé auto. Stylový vypadá také základní model s látkovými sedadly a černým interiérem. Většina ostatních panelů má přesvědčivou syntetickou kůži, zatímco vozy nejvyšší třídy dostávají originál. Měkké materiály oplývají a pokrývají palubní desku, panely dveří a středovou loketní opěrku. Studené bílé světlo osvětluje měřidla a spínací přístroje, zatímco jasná 8,8palcová obrazovka slouží jako rozbočovač pro audio a navigaci. Kupodivu displej není dotykový, ale ovládá se otočným knoflíkem namontovaným na konzole, který je velmi podobný MMI od Audi a iDrive od BMW.

Sedadlo řidiče u Mazdy3 je pevné, ale pohodlné a nabízí dobrou polohu při řízení bez ohledu na velikost těla. Prostor pro nohy na zadním sedadle je pouze průměrný, a to pouze v případě, že řidič není v zadní krajní poloze. V sedanu Mazda3 poskytuje skromný kufr úložný prostor 13 kubických stop, zatímco hatchback toto číslo zvyšuje na užitečnějších 20 kubických stop. Dělená zadní sedadla 60/40 u obou modelů se sklopí a vytvoří více prostoru. Pokud má design Mazda3 jednu nevýhodu, jsou to velká slepá místa vytvořená zadními C-sloupky, což je patrné zejména na elegantním hatchbacku.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Mazda3 2021 exteriér

Mazda3 2021 je stále k dispozici jako čtyřdveřový sedan, nebo pětidveřový hatchback. Oba jsou elegantní a svědčí o designovém jazyce Mazdy. Málokdo bude argumentovat krásou sedanu. Myslíme si, že je to jeden z nejstylovějších ve svém segmentu. Se svými tlustými C-sloupky je hatchback Mazda3 více polarizující, ale praktičtější.

Dalším klíčovým rozdílem mezi sedanem Mazda3 a poklopem je délka. Vůz měří 183,5 palce, zatímco poklop je ještě příjemnější pro garáže 175,6 palce. Sedany Base jezdí na 16palcových kolech z hliníkové slitiny; Všechny ostatní modely získávají 18palcové slitiny.

Mazda3 2021 Pozoruhodné standardní funkce

Nejlevnější nová Mazda3 je nová 2.0. Je vybaven bezklíčovým vstupem, spouštěním tlačítkem, automatickou převodovkou a informačním a zábavním systémem s 8,8palcovou obrazovkou, zvukem 8 reproduktorů, dvěma USB porty, připojením Bluetooth a stěrači s dešťovým senzorem. Tento základní sedan má také adaptivní tempomat a automatické nouzové brzdění.

Nové modely 2.5 Turbo se načítají podle očekávání. Kromě koženého volantu s řadicími pákami jsou modely 2.5 Turbo vybaveny head-up displejem, elektrickým střešním oknem, dvouzónovou klimatizací, vyhřívanými předními sedadly a čalouněním ze syntetické kůže. Mají také moderní bezpečnostní sadu s automatickým nouzovým brzděním, adaptivním tempomatem, varováním před vybočením z jízdního pruhu, monitorováním mrtvého úhlu a výstražným systémem pro jízdu vzadu (s brzdou).

Možnosti Mazda3 2021

Samostatné doplňky pro Mazdu3 2021 zahrnují navigační systém, bezdrátovou nabíjecí podložku a balíček venkovních černých přízvuků. Pohon všech kol je k dispozici pro všechny modely kromě základního sedanu. Pokud chcete Mazdu3 s manuální převodovkou, máte jen jednu možnost: prémiový hatchback s pohonem předních kol.

Motor Mazda3 2021

Základní verzí Mazdy3 2021 je 2.0, sedan s pohonem předních kol, poháněný čtyřlitrovým motorem o objemu 2,0 litru, s výkonem 155 koní a točivým momentem 150 lb-ft.

Většina ostatních Mazda3 2021 bude poháněna 2,5litrovým čtyřválcovým motorem Skyactiv G s výkonem 186 koní a točivým momentem 186 lb-ft. Tato síla se dostává na kola prostřednictvím atraktivní šestistupňové automatické převodovky, závan čerstvého vzduchu v rostoucím moři CVT. Mazda nabízí také velmi dobrou šestistupňovou manuální převodovku, ale pouze u špičkového prémiového hatchbacku.

Všechny modely Mazda3 (s výjimkou nových modelů 2.5 Turbo) jsou pohony všech kol, kromě základního sedanu nabízí volitelný pohon AWD. Spotřeba paliva je průměrná a některé modely o objemu 2,5 litru mají pro zvýšení účinnosti CDA (deaktivace válce).

2,0litrový řadový 4
155 koní při 5 000 ot./min
150 lb-ft při 4 000 ot./min
Spotřeba paliva EPA City / Highway: N / A.

2,5litrový řadový motor 4
186 k při 6 000 ot./min
186 lb-ft točivého momentu při 4 000 ot./min
Spotřeba paliva EPA City / Highway: 25/35 mpg (manuální, FWD hatchback), 26/35 mpg (automatická, FWD Sedan), 27/36 mpg (automatický, FWD sedan s CDA), 26/35 mpg (FWD hatchback) 25/33 mpg (AWD sedan), 24/32 mpg (AWD hatchback)

Turbo 2,5 l řadový 4
250 hp při 5 000 ot./min (93 oktanů)
227 hp při 5 000 ot./min (87 oktanů)
točivý moment 320 lb-ft při 2 500 ot./min (93 oktanů)
310 lb-ft točivý moment při 2 000 ot./min (87 oktanů)
EPA City / Spotřeba paliva na dálnici: N / A

Kolik bude Mazda3 stát v roce 2021?

Mazda3 2021 2.0 Sedan má doporučenou maloobchodní cenu dané výrobcem (MSRP) na 20.500 eur plus cílovou poplatek ve výši $ 945. Sedan 2021 Mazda3 2.5S začíná na 21 500 USD, zatímco hatchback Mazda3 2,5S začíná na 22 500 EUR.

S balíčkem Preferred Package stojí AWD Mazda 3 2.5S 25 750 eur ve formě sedanu a 26 750 eur jako hatchback.

Všechny modely Mazda3 2.5 Turbo jsou AWD. Nová Mazda3 2021 2,5 Turbo Sedan začíná na 29 900 eurech, verze s hatchbackem stojí dalších 1 000 eur. Model 2.5 Turbo Premium Plus začíná na 32 450 eur pro sedan a 33 750 eur pro hatchback.

Jak užitečná je publikace?

Kliknutím na hvězdičku ohodnotíte!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.

Věnceslav Doskočil