Porsche 718 Boxster 2021: Interiér, ceny, technická data

Jen málo vozidel splňuje své zamýšlené poslání, stejně jako Porsche 718 Boxster 2021 . Totéž platí pro jeho bratra kupé, 718 Cayman. Konstrukce se středním motorem a sportovní podvozek tohoto vozu zajišťují dokonale vyváženou jízdní dynamiku a řada vodorovně protilehlých čtyřválcových a šestiválcových přeplňovaných motorů nabízí dostatek síly, která doprovází ostré zacházení s tímto roadsterem. Kupující si u tohoto zadního řidiče mohou vybrat mezi šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou automatickou převodovkou s rychlým řazením. Skočte na vrchol, nechte vítr foukat do vašich vlasů a užívejte si výkonu a spokojenosti z jízdy, které vám Porsche může poskytnout za tisíce dolarů méně než 911.

Co je nového pro rok 2021?

Letos je v Severní Americe k dispozici nový model rodiny Boxster: šestiválcový GTS 4.0 nabízí větší výkon a lepší soundtrack než základní vůz. Porsche vylepšilo své použití pro rok 2021 o více standardní výbavy, včetně dvouzónové automatické klimatizace, vyhřívaných předních sedadel, automaticky stmívajících zrcátek s dešťovými senzory, integrace Apple CarPlay a bi-xenonových světlometů.

Ceny a které koupit

  •  Základ: 63 350 eur
  •  T: 70 250 eur
  •  S: 73 250 eur
  •  GTS 4.0: 90 250 eur
  •  Spyder: 98 650 eur

Pro ty, kteří nakupují bez omezení, je model GTS 4.0 s jeho výkonnou a zvučnou Flat-Six Boxster. Ne každý si bohužel může dovolit přijít o 90 000 eur u dvoumístného kabrioletu. Chápeme to. Model S je věc pro zákazníky, kteří si uvědomují cenu. Dostupná automatická převodovka PDK je vynikající, ale tento vůz opravdu vyžaduje manuální převodovku. Doporučujeme omezit možnosti na minimum a zvolit pouze snížené zavěšení s adaptivními tlumiči, diferenciál s omezeným prokluzem a ventilovaná sedadla.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Motor, převodovka a výkon

Boxster 2021nabízí tři motory: čtyřválec 2,0 litru s turbodmychadlem a výkonem 300 hp, čtyřválec 2,5 litru s výkonem 350 hp a turbodmychadlem (pro model S) a šestiválec 4,0 litru o výkonu 394 k s turbodmychadlem (na GTS 4.0). Každý model je vybaven skutečně uspokojivou šestistupňovou manuální převodovkou. Kupující se však mohou rozhodnout pro jasnovidný sedmistupňový automat od Porsche. Základní modely a modely S jsou skvělá zábava a v našich testech dosáhly dobrých výsledků. Neměli jsme šanci zařadit svůj rychlost do nového modelu GTS 4.0, ale máme velká očekávání, že nás na trati ohromí. Schopnost Boxsteru ovládat a řídit budí hlubokou náklonnost. Uspořádání prostředního motoru zajišťuje, že se Boxster v zatáčkách cítí vyrovnaný a stabilní, zatímco brilantně komunikativní řízení reaguje rychle a přesně i na malé vstupy. Doplňky, jako jsou adaptivní tlumiče od Porsche a dostupný diferenciál zadní nápravy s vektorem točivého momentu, jen zlepšují ovladatelnost tohoto automobilu, ale i Boxster se základními specifikacemi se chovají přesně tak, jak chceme.

Motor, převodovka a výkon

Boxster 2021nabízí tři motory: čtyřválec 2,0 litru s turbodmychadlem a výkonem 300 hp, čtyřválec 2,5 litru s výkonem 350 hp a turbodmychadlem (pro model S) a šestiválec 4,0 litru o výkonu 394 k s turbodmychadlem (na GTS 4.0). Každý model je vybaven skutečně uspokojivou šestistupňovou manuální převodovkou. Kupující se však mohou rozhodnout pro jasnovidný sedmistupňový automat od Porsche. Základní modely a modely S jsou skvělá zábava a v našich testech dosáhly dobrých výsledků. Neměli jsme šanci zařadit svůj rychlost do nového modelu GTS 4.0, ale máme velká očekávání, že nás na trati ohromí. Schopnost Boxsteru ovládat a řídit budí hlubokou náklonnost. Uspořádání prostředního motoru zajišťuje, že se Boxster v zatáčkách cítí vyrovnaný a stabilní, zatímco brilantně komunikativní řízení reaguje rychle a přesně i na malé vstupy. Doplňky, jako jsou adaptivní tlumiče od Porsche a dostupný diferenciál zadní nápravy s vektorem točivého momentu, jen zlepšují ovladatelnost tohoto automobilu, ale i Boxster se základními specifikacemi se chovají přesně tak, jak chceme.

Infotainment a konektivita

Normálně bychom si stěžovali pouze na dva USB porty, ale protože toto auto má pouze dvě sedadla, kolik dalších portů potřebujete? K dispozici je také standardní přehrávač CD pro řidiče, kteří stále poslouchají disky CD. Kupující se mohou rozhodnout pro navigaci a hotspot WiFi. Porsche nyní nabízí integraci Apple CarPlay jako standardní tarif, ale Android Auto stále není nabízen.

Bezpečnostní a asistenční funkce řidiče

Ani Národní správa bezpečnosti silničního provozu, ani Pojišťovací institut pro bezpečnost silničního provozu Boxster neprovedly. Vůz nemá mnoho asistenčních technologií pro řidiče, ale jsme spokojeni alespoň se standardní couvací kamerou a parkovacími senzory. Mezi nejdůležitější bezpečnostní funkce patří:

  •  Standardní parkovací senzory vpředu a vzadu
  •  K dispozici je automatické nouzové brzdění
  •  K dispozici je sledování mrtvého úhlu

Záruka a ochrana údržby

Porsche nabízí záruční balíček, který je mírně nadprůměrný pro tuto třídu a nabízí delší pokrytí nárazníku než nárazníku než Chevrolet Corvette. To znamená, že ve srovnání s pokrytím nabízeným u modelu Jaguar F-Type bledne. Toto auto překonává každého vyzyvatele s nejdelší dobou provozu a velkorysými pěti lety nebo 60 000 mil plánované údržby zdarma.

  •  Omezená záruka je čtyři roky nebo 50 000 mil
  •  Na hnací ústrojí je poskytována záruka po dobu čtyř let nebo 50 000 mil
  •  Bezplatná údržba je kryta po dobu jednoho roku nebo 10 000 mil

Jak užitečná je publikace?

Kliknutím na hvězdičku ohodnotíte!

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.

Věnceslav Doskočil