Nový Virtus 2021 , který získal 7 ocenění a byl ohodnocen jako 5hvězdičkový vůz, kombinuje bezpečnost, styl, pohodlí a prostor v jednom voze. Nový Virtus 2021 s nízkou spotřebou paliva nabízí průlomovou technologii s motorem TSI 200 a šestistupňovou převodovkou.
Přečtěte si novinky a technické podrobnosti o Virtus 2021 v článku níže.
Virtus News 2021
Virtus 2021 má šestistupňovou převodovku a tuzemskou převodovku tiptronic pro sekvenční manuální převodovku „přes řadicí páku nebo převodový stupeň“ na volantu a sportovní režim (poloha „S“).
Kotoučové brzdy všech kol jsou standardem a poskytují zvýšenou odolnost i při sjezdech.
Technicky aktuální Virtus je dobře vybaven. 10,25 palcový digitální panel poskytuje jedinečný 2D nebo 3D zážitek s extrémně přesnou grafickou kvalitou.
Nové články ze série Virtus 2021
Ve srovnání s novým standardem Virtus 2021 je vůz vybaven parkovacím dálkovým ovládáním, jehož parkovací senzory zobrazují dálkové ovládání přímo na obrazovce rádia.
Podívejte se na řadu vyřazení nové Folk Utility:
- Aerowischer „- aerodynamické lišty stěračů
- Easy Ride „- HHC“ (Hill Hold Control) – asistent stoupání / rozjezdu do kopce „I-System“ – na palubě počítače „Kessy“
- Tlačítko spuštění systému parkovacího asistenta – zadní parkovací asistent
- Autopilot ”- Automatická regulace rychlosti” Posaďte se a upravte
- 2 invalidní cestující a airbagy před spolujezdcem
- 3 výškově nastavitelná opěradla zadních sedadel
- 4 reproduktory a 2 výškové reproduktory
- Stropní anténa
- Nastavitelné opěrky hlavy
- Digitální klimatizační systém „Climatronic“ s prachovým a pylovým filtrem
- Zadní sedadlo se sklopným opěradlem
- Bezpečnostní pásy pro nastavení výšky,
- Napínače a omezovače potu
- Automatické 3bodové bezpečnostní pásy vzadu (také ve středu)
- Upravte výšku a hloubku sloupku řízení
- Elektronická kontrola stability (ESC),
- Kontrola trakce (ASR) a elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS)
- Přední loketní opěrka s úložným prostorem,
- Zadní větrací otvory a USB nabíjecí porty
- Opěradlo pro pravé přední sedadlo
- Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka se sklopí na pravé straně
- Mlhové světlomety se statickým konverzním světlem
- Duální světlomety
- Upevnění na vysokou židli se systémem ISOFIX®
- Černý radiální držák pro chladič s chromovanou vložkou
- Osvětlení odkládací schránky
- Rohožka s časovačem
- LED provozní světlo vedle mlhových světel
Nový datový list Virtus 2021
Vozy Confort Line a Highline jsou „200 TSI“ s točivým momentem 200 Nm, což odpovídá newtonmetrům.
✓ Podívejte se na další vydání, například:
Výsledkem jsou silnější vlastnosti a pocit sportovnosti při řízení nového modelu Virtus , což usnadňuje dohánění.
Podívejte se na datové listy dalších verzí nového Virtus 2021 :
➤ Motor – 1,0 TSI
- Typ: přední kříž, turbo, ethanol a benzín
- Válec v cm3: 2755
- Počet válců: 4 v řadě
- Ventil: 16
- Kompresní poměr: 15: 1
- Výkon: benzín: benzín: 116 k při 5500 ot./min / ethanol: 128 k při 5500 ot./min
- Elektronické vstřikování paliva: přímé
- Točivý moment: Benzín: Benzín: 20,4 kgfm při 2000 ot./min / Ethanol: 20,4 kgfm při 2000 ot./min
➤ Motor – 1,6 MSI
- Typ: pre-cross, ethanol a benzín
- 6stupňová automatická
- Počet válců: 4 v řadě
- Válec v cm3: 1598
- Ventil: 16
- Kompresní poměr: 11,5: 1
- Síla: benzín: 110 k při 5750 ot./min / ethanol: 117 k při 5750 ot./min
- Elektronické vstřikování paliva: vícebodové
- Točivý moment: Benzín: 15,8 kgfm při 4000 ot./min / Ethanol: 16,5 kgfm při 4000 ot./min
Nová spotřeba Virtus 2021
Údaje o spotřebě nového počítače Virtus 2021 se liší v závislosti na verzi. Průměry jsou však uvedeny níže:
- Město – 7,8 km / l na ethanol a 11,2 km / l na benzín;
- Silnice – 10,2 km / l na ethanol a 14,6 km / l na benzín.
Cena pokročilých verzí Virtus 2021 začíná na : 82 870 USD.
Podívejte se na úvodní video hned teď a pokud budou nějaké nové informace o novém Virtus 2021, dáme vám vědět na webu.