Volvo C40 2022: specifikace, cena, datum vydání

Jde o nejlevnější elektrické SUV svého druhu, které může nabídnout tolik výkonu, funkcí nebo exkluzivity. Je to první Volvo, které se zrodilo čistě elektrické a už se cení, že švédská značka použila baterie a jakým způsobem.

Druhá dodávka 100% elektrického pohonu Volvo za posledních několik měsíců. Jestliže tím prvním byl právě XC40, jeho dárce, nyní je na řadě nápadná a velmi elegantní kuperizovaná karoserie, která ve značce přebírá označení C. Stejné proutí – architektura CMA, „malé“ značky – stejné komponenty jako u verze Twin Recharge Pure Electric, ale s odstupem měsíců, které umožnily vyladit Volvo C40 2022  téměř k dokonalosti.


Některé aspekty této XC40 Pure Electric Recharge, kterou jsme testovali poprvé, i přes to, že maska ​​byla povinná, jsem vytýkal s přílišnou silou, která vůbec neodpovídala filozofii a nastavení vozu, a také s spotřeba energie výrazně vyšší, než se očekává. Zdá se, že tyto měsíce stačily na to, aby Volvo zkontrolovalo a znovu upravilo parametry pro plně elektrický vůz. Nyní C40 2022 ukazuje, že to Volvo myslí s elektrifikací vážně. Lze jej rezervovat online – k dispozici pouze prostřednictvím tohoto kanálu – ačkoli první dodávky se uskuteční až v prvním čtvrtletí příštího roku.

VOLVO C40 2022 NABÍJENÍ ČISTÉ ELEKTRICKÉ: DOBRÝ DESIGN, MINIMÁLNÍ ZTRÁTA FUNKCE

Je o 69 mm hlubší než XC40, ale rozdíl není v podvozku, ale v nové linii svažující se střechy, optickém prvku, který spolu se zadními deflektory, malým spoilerem a některými shluky světel s efektem dráhy – prodlužuje až po střechu dává Volvu C40 2022 velmi vysoký vizuální dojem a stává se elegantním, dynamickým a velmi elegantním vozem – malé zadní okno omezuje určitou viditelnost.


Všechny C40 jsou standardně vybaveny panoramatickou střechou a mají téměř stejnou kapacitu jako ekvivalentní XC40. Logicky je přístup na zadní sedadla trochu dražší kvůli tvaru svažující se střechy a přestože je volná výška těchto sedadel výrazně snížena, obyvatelnost v interiéru je stále optimální; nemění šířku ani prostor pro nohy.

Zachovává si přední „kufr“ o objemu 31 litrů – ideální pro nákladní kabely – zatímco kufr téměř neztrácí objem: 413 litrů, absolutně málo, ale srovnatelně lepší než u mnoha jeho konkurentů. Uvnitř prostředí Volvo, sázka na falešnou jednoduchost ovládání – mnoho funkcí v nabídkách informačního systému musíme i nadále hledat – kvality s obvyklým standardním a nepopiratelným prémiovým prostředím, i když Volvo přestane nakupovat přírodní kůži z tohoto modelu. přízeň syntetických tkanin.


✓ Můžete také zkontrolovat:

Třešničkou na dortu je samozřejmě integrace ekosystému Google do navigace, možnost konfigurace příslušného účtu v multimediálním systému a registrace profilů, tras atd. Součástí navigace je i aplikace pro odhad autonomie k cíli, nabíjecích bodů a jejich využití v reálném čase. Zkrátka je to jako syntetizovat ty nejlepší aplikace chytrého telefonu v systému auta, protože jde bezesporu o nepřekonatelný asistenční a navigační systém. Mimochodem, výpočet autonomie v cíli, dokonce i naprogramování tras delších než sto kilometrů, byl   naprosto přesný  , což se hodí zejména při programování jakéhokoli typu posunu.



VOLVO C40 2022 RECHARGE PURE ELECTRIC: VÍCE „ELEKTRICKÉ“ NEŽ EKVIVALENT XC40

Volvo na dálku aktualizuje multimédia a software svých vozů prostřednictvím cloudu, takže si umím představit, že mnohá vylepšení a vylepšení, která jsme viděli u C40, nakonec dorazí na SUV XC40, pokud se tak ještě nestalo. Jedním z hlavních rozdílů, které jsem chtěl objasnit, je pozvolnější řízení zrychlení, aby se přední část již nekroutila, pokud náhle zrychlíte mírně natočeným volantem – u XC40 přední část reagovala velmi prudce na mechanickou tyč.

Vsadil bych se, že přepracovány byly i parametry asistence pro řidiče, které jsou mnohem méně rušivé, ale stejně účinné – prakticky 50 % trasy bylo v dešti nebo s mokrou podlahou – nebo že odpružení také – nebo se to alespoň zdá. já – o něco méně flexibilní než ekvivalent XC40, i když manévrovatelnost je stále jednou z hlavních hodnot tohoto vozu.

Jak jsem řekl, ačkoliv je technicky shodný s odpovídající XC40, myslím si, že čistě elektrický vůz znamená lepší integraci a celkové vyladění vozu. V souvislosti s již zmíněnými aspekty zmiňte také lepší pocit z brzdového pedálu. Zjistil jsem také, že řízení rekuperace energie a provoz v režimu jednoho pedálu jsou lépe dosaženy – chybí nám rychlejší způsob přístupu k této funkci – zejména v přechodech, kde se používá velmi malý zdvih pedálu. – Městský provoz – aneb noha je náhle sundána z plynu – zádrž je stále velmi intenzivní, ale pozvolnější, což neovlivňuje pohodlí cestujících.

Detail pro detail, C40 2022 je již velmi vysoko, pokud jde o dynamiku i výkon, radost z jízdy nebo haptiku. Tichý a izolovaný, hladký chod, vysoká boční podpora, velmi dobře řízené vibrace těla, řízení s velmi přirozeným návratem. Skvělý cyklista. 

JEHO SPOTŘEBA

Dalším aspektem, který se podle mého názoru na ekvivalentní XC40 zlepšil, je, že jeho spotřeba při kontaktu byla trochu vysoká; V tomto případě se pohybuji, i když je venkovní teplota méně příznivá – aniž bych překračoval genetickou rychlost různých tras, ale nedosahoval ji příliš opatrně – a zůstal jsem na hodnotách mezi 20,5 a 22,5 kWh na 100 km – hlásí 22 kWh / 100 km – přijíždějící v každém případě – naprogramované jízdy v Navigátoru více než sto kilometrů – s autonomií uvedenou v době začátku jízdy. S rekordy, jako je tento, si myslím, že je možné dosáhnout průměrného dojezdu 360 na jedno nabití baterie z 444 km, které značka nakonec potvrdila – o 24 km více, než bylo původně uvedeno na základě nejnovějších aktualizací.

Tyto dva motory nadále nabízejí ohromný a okamžitý výkon, díky čemuž je C40 velmi rychlý vůz díky jeho globálnímu výkonu 408 koní, což ponechává nový rovnovážný bod v dojezdu s menším výkonem a trochu větší autonomií. Další novou variantu značka prozatím nepotvrzuje, jako tomu bylo u XC40, která již nabízí verzi s motorem, 231 koní a o něco menšími bateriemi pro dojezd kolem 400 km   .

Jak je u značky zvykem, výbava je působivá z hlediska komfortních prvků a především pak v oblasti aktivní a pasivní bezpečnosti, přičemž na přání nechává minimální úpravy detailů. Na baterii je poskytována záruka 8 let při 160 000 km. Jak jsem řekl, C40 Recharge Eléctrico Puro si můžete koupit online, i když nákup budete muset formalizovat u uvedeného prodejce. Existuje pouze jedna verze s cenami mezi 54 167 eur za hotovostní platby, 56 100 eur za nákup spolu s balíčkem údržby a plně komplexním pojištěním na tři roky nebo 53 000 eur za financování. Prémiové ceny, ale nejvíce konkurenceschopné mezi svými konkurenty.



  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 hlas, im mittleren: 5 von 5)