Ford Mustang Mach-E GT 2022: specifikace, cena, datum vydání

Špička Fordu Mustang Mach-E zatím zůstala na 351 koních. S touto variantou GT se nyní zvyšuje výkon, síla a emoce za volantem.

Náš dnešní hlavní hrdina,  Ford Mustang Mach-e GT 2022  , koketuje s 500 CV – nabízí 487 koní – za 3,7 sekundy z 0-100 km/h a s maximální rychlostí o 20 km vyšší než v Mach-And. normální“ – tato verze dosahuje 200 km / h -. Pomocí těchto dalších triků dokáže dát svému chování šmrnc a radikalizovat ho, když jsme se rozhodli pro prostředí Untamed Plus – extrémní program ve srovnání se sportovním vozem Untamed, který také koexistuje s Whisper pro klidnou jízdu a Active v střednědobý – a který by nás měl zavést do přehledného i náročného prostředí okruhu nebo silničních úseků, abychom našli jeho skutečný životní prostor – podobně jako verze match  1  skutečného Fordu Mustang, benzínového V8.


V této GT verzi Mustangu Mach-E s pohonem všech kol zůstává autonomie na 500 km homologovaná, extrahovaná z velké baterie, kterou Ford nabízí s 99 kWh – až 610 km může tento model dosáhnout s touto baterií a pohon zadních kol. Pozoruhodná je také nízká světlá výška karoserie, která ji staví téměř jako zvýšený sedan spíše než SUV, to vše obklopené nízkým těžištěm pro zlepšení výkonu, a v tomto případě je obuta do 20palcových pneumatik a rozměrů pro brzdy o 130 k více než u tohoto GT ve srovnání s další výkonnější variantou.

JAK TO JDE

Během naší cesty po chorvatských silnicích jsme vsadili na nový Ford Mustang Mach-E GT tak, že jsme jednoduše flirtovali s jízdním režimem Whisper, abychom zjistili, že je nejšetrnější, nejúspornější a nejméně odolný. Aktivní režim výše zvyšuje úložnou kapacitu vozu, aby generoval více energie, úložná kapacita vozu roste ještě více v režimu Untamed, ale zmenšuje se v Untamed Plus, protože tato možnost jízdního režimu byla zrozena, aby již nebyla divoká. Tři proměnné rekuperačního brzdění jsou doplněny o možnost využití funkce e-pedal, takže auto funguje pouze při akceleraci a to je taktované, když sundáme nohu z pravého pedálu. Poslední alternativou je stisknout tlačítko L na „tlačítku řazení“ na středové konzole.



Naše spotřeba se pohybovala mezi 20 a 25 kWh – v prvním případě snadno s různými jízdními režimy a ve druhém pouze s Untamed Plus-. Auto samozřejmě zrychluje jako démon v každém jízdním režimu, i když v případě Untamed a Untamed Plus vnímáme tvrdší a přímější řízení, pevnější odpružení – adaptivní podvozek Magneride je označován jako plusový bod za kvalitu a účinnost – a především schopnost Přivést je na zakázanou rychlost nebo provést každý předjížděcí manévr včas a na minimální vzdálenost.

✓ Můžete také zkontrolovat:


Ford Mustang Mach-E 2022 GT CENA

Jinak lehký make-up na Mustangu Mach-E GT, zejména v přední části, díky čemuž je ve srovnání s Mustangem Mach-E s menším výkonem sportovní, aniž by upadal do jednoduchosti. Uvnitř dobrý prostor díky boji hraničícímu na třech metrech se snadným nastupováním a vystupováním pro všechny cestující, dobré povrchové úpravy také se sportovním odlišením – sedadla se vejdou lépe než v běžném Mach-E, i když horní výstupek může bránit jakékoli manipulaci s manévrem v středová konzola – a kufr je možná trochu spravedlivý na rozměry modelu přes 4,7 metru – ale s o něco více než 400 litry běžného kufru je vpředu dalších 80 litrů.

Pokud jde o cenu, více než 72 000 eur, které má Ford Mustang Mach-E GT v ceně, z něj dělá testovací model, ale s jeho čistým obrazem a čistým výkonem to ukazuje, kam až může Ford zajít v elektrickém poli a kam to může zajít Rodina Mach-E brzy dostane dvoumístnou variantu a další sedmimístnou variantu, přičemž 100 procent elektrická varianta bude podřízena modelu velikosti Puma, ale v tomto případě pod logem Ford a nikoli pod Mustang.




  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 hlas, im mittleren: 5 von 5)