Nowe Renault Kadjar 2021: cena, fotografie, specifikace

Jak se očekávalo,  nový renault kadjar 2021  nabízí  obeznámeni vzhled s mírně nový vzhled, který odpovídá stylingové linie této značky v posledních letech.

Má menší záběr s hladkými liniemi mřížky ve tvaru písmene U, ostrými světlomety uprostřed kapoty, denními LED světly, vodorovnými zadními světly a diskrétním kufrem se spojlerem. Černé plastové prahy, podběhy kol a nárazníky naznačují praktičnost a vhodnost do terénu. Můžeme s jistotou říci, že nový  renault kadjar 2021 je  to   velmi off-road. Nesmí jít po nových silnicích v neznámých zemích. Stále však bude moci sledovat cestu, kterou si již vybral.

Specifikace nového Renault Kadjar 2021

Nová platforma Renault Kadjar II 2021 je již známá   – modulární CMF, který se používá v páté generaci Renault Espace, Nissan Qashqai a Nissan Rogue (nazvali jsme to X-Trail). Rozměry výhybky jsou následující:

  • Délka – 4445 mm
  • Šířka – 1829 mm
  • Výška – 1600 mm

Odborníci určitě řeknou, že výše uvedené rozměry jsou téměř v souladu s rozměry modelu Honda CR-V. Kupující mají na výběr ze tří motorů:

  • První 1,2litrový zážehový motor TCe se 4 válci poskytuje výkon 130 k. a maximální točivý moment 205 Nm (již při 2 000 ot./min).
  • Průměrný turbodiesel 1,5 l dCi (také 4 válce) produkuje 110 koní. a točivý moment 259 Nm (při 1750 ot./min)
  • Starší motor je také naftovým motorem DCI s výkonem 130 koní. a velký maximální točivý moment 320 Nm (při stejných 1750 ot./min)

✓ Můžete také zkontrolovat:

Benzínový motor bude k dispozici pouze s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou. Průměrná sada dieselového generátoru může být spojena se stejnou mechanickou nebo stejnou šestistupňovou převodovkou. Automat s dvojitou spojkou a starším naftovým motorem je vybaven pouze stejnou „mechanikou“, ale již je nabízen ve verzích vpředu a všech kol.

Interiér nového Renaultu Kadjar 2021

Vodorovné čáry na palubní desce crossoveru zdůrazňují šířku a vytvářejí dojem prostornosti. Nejedná se však pouze o vizuální dojem: nový model Kadjar 2021 překvapivě   dokázal ponechat spoustu prostoru vpředu i vzadu, i když byla přední sedadla výrazně posunuta. Většina materiálů použitých v kabině je vysoce kvalitní a úsilí designérů a techniků Renaultu o vývoj tohoto vozu je citelné. V mnoha ohledech a za základní cenu udeřili obchodníci Renaultu hřebík na hlavě: potenciální kupci chtějí určité odstíny, a to jak zevnitř, tak zvenčí, a samotné auto má vše.

Bez ohledu na konfiguraci je středová konzola vybavena 7palcovým dotykovým multimediálním systémem, který zobrazuje jak rozsáhlý seznam s podrobnostmi o vozidle, tak se všemi multimediálními funkcemi. U verze s naftovým pohonem všech kol se zobrazují také různé užitečné informace týkající se rozložení osových sil, charakteristik motoru, výkonu a točivého momentu.

To je však vše spíše na špičce ledovce. Kompletní seznam zařízení Kajar je nabízen s různými elektronickými asistenty, parkovacími senzory (přední a zadní), zadní kamerou, systémem kontroly mrtvého úhlu a systémem sledování a detekce dopravních značek. Celkově lze s jistotou říci, že Renault Kadjar je jedním z technicky nejpokročilejších crossoverů ve svém cenovém segmentu. Teoreticky může  Kadjar 2021  dokonce zaparkovat sám … ale je lepší strávit několik minut na samostatném parkovišti. Tento systém zejména způsobuje velké manévrování, ale ne vždy vede k pěknému parkovacímu místu.

O novém multimediálním systému R-Link můžete říci: Je rychlý a intuitivní, ale na některých místech stále existují drobné nepřesnosti a zaseknutí.

Silniční test nového Renaultu Kadjar 2021

Vzhledem k příčné hmotnosti 1 361 kg lze jen těžko očekávat kvalitní návratnost 1,2litrového základního motoru. Výrobce hovoří o pasovém zrychlení na stovky za 10,1 sekundy, zatímco skutečné testy benzínového motoru poskytly zhruba 14,5 sekundy. Je zřejmé, že dieselovým motorům se daří lépe, ale já chci jít výš, výš a rychleji (jako vždy).

Na druhé straně byl tento motor s výkonem 130 koní dlouhodobě testován, poháněn miliony Renault, Dacia, Nissan a dokonce i některé Mercedesy. Dosažení maximálního točivého momentu již při 2 000 ot./min dává tomuto crossoveru velmi příjemnou dynamiku a osvědčený šestistupňový mechanismus je vhodný a přizpůsobený celému rozsahu točivého momentu.

Řízení je velmi citlivé a předvídatelné a odpružení se dobře zatáčí v zatáčkách. Od slavných německých kompaktních vozů je to samozřejmě ještě daleko, ale zkušenosti, které získali francouzští inženýři, dali novému crossoveru dobrý bonus.

Porovnání systémů pohonu všech kol: Systém Nissan automaticky přenáší až 50% točivého momentu na zadní kola, pokud zjistí ztrátu trakce na předních kolech. V našem případě to není úplně pravda:  Kadjar 2021  je obecně permanentní pohon předních kol, plný pohon funguje pouze při nízkých rychlostech (do 40 km / h). To vám však umožní pomalu vyjít z vyšlapané cesty, na kterou kombík jednoduše nepůjde. Renault Kadjar 2021  si ve středomořských dunách vedl docela dobře.

Ceny nového Renault Kadjar 2021

Jak bylo uvedeno výše, počáteční cena crossoveru  Renault Kadjar 2021 se  pohybuje v průměru o  20 000 eur  . Konfiguraci opakujeme s jinou konfigurací:

  • Základní výbava zahrnuje klimatizaci, LED optiku pro denní a zadní světla, audiosystém (včetně USB a Bluetooth), mlhová světla, tempomat a vyhřívaná zrcátka.
  • Intenzivní nabídka nejvyšší třídy již váží 36 000 eur a zahrnuje všestrannou LED optiku, multimediální systém R-Link a elektrická zrcátka. 19palcová litá kola, kožený interiér, parkovací senzory a zadní kamera.

Nový Renault Kadjar fotografie 2021

Zprávy o autech k vidění

Novinky, názory a přehled

Auto Březík Servis