McLaren 765LT Spider 2022: Technická data, změny, cena

McLaren jde s každým novým uvedením na trh ještě o krok dále a jasným příkladem toho je jeho nejnovější model s dlouhou zadní částí,   McLaren 765LT Spider 2022 . Vůz, koncipovaný jako otevřená verze známého McLarenu 765LT, dostává intenzivní aerodynamický balíček z uhlíkových vláken, zatahovací pevnou střechu a výkonný motor V8.

Aerodynamická sada pro McLaren 765LT Spider obsahuje prodloužený přední splitter, upravené nárazníky a přepracované zástěry svého protějšku kupé. Má také unikátní dveřní lamely, velký difuzor a aktivní zadní spoiler s dlouhou zadní částí, který pomáhá ochlazovat hnací ústrojí nasáváním horkého vzduchu z motorového prostoru.

Spoiler má samozřejmě také brzdnou funkci a různé možnosti nastavení, které optimalizují přítlak nebo snižují odpor vzduchu. Ultralehká kovaná litá kola s titanovými šrouby doplňují estetický a aerodynamický balíček. Jsou obuté do upravených pneumatik Pirelli P Zero Trofeo R.

Za 10paprskovými koly se nachází karbo-keramický brzdový systém s brzdovými třmeny z McLaren Senna, ale můžete se rozhodnout i pro plné brzdění u modelu Radikal, který má o více než 60 % odolnější kotouče než běžné karbon-keramické kotouče a čtyřikrát lepší tepelná vodivost pro snížení opotřebení a změny barvy.

Elektricky ovládanou jednodílnou zatahovací pevnou střechu vyrobenou z uhlíkových vláken lze snížit nebo zvednout za pouhých 11 sekund při rychlosti až 50 km/h pro zlepšení požitku z jízdy. Díky elektrickému zadnímu oknu    si LT soundtrack čtyřtrubkového titanového výfukového systému užijete naplno i s nasazenou střechou.

To je doplněno několika přívody vzduchu a je o 40 % lehčí než srovnatelná ocelová konfigurace. Kromě úspory hmotnosti nabízí systém bezkonkurenční zvukový doprovod. Uvnitř pokračuje koncept soutěže a strategie snižování hmotnosti. Smazané položky lze volitelně přidat.

Minimalistický interiér pro McLaren 765LT Spider 2022

V kabině dominují uhlíková vlákna a Alcantara, hlavními aktéry jsou závodní sedadla se skořepinami z uhlíkových vláken, která jsou o 18 kg lehčí než sportovní sedadla 720S. Pro zmenšení měřítka byla vypuštěna klimatizace a audiosystémy, místo odkládacích přihrádek jsou ve dveřích zabudovány sítě.

Ano, 8palcový dotykový informační systém zůstal zachován, stejně jako četné možnosti přizpůsobení. Jedním ze zajímavějších doplňků je dvojité zasklení, které odhaluje motor V8 vozidla, který je integrován do rámu z uhlíkových vláken modelu a vyznačuje se výrazným 765LT a rámem z uhlíkových vláken.

Přední okno je také štíhlejší, zatímco zadní okno je vyrobeno z lehkého polykarbonátu. Celkem 765LT Spider váží 1388 kg, o 49 kg více než 765LT.

Stejná mechanika V8 pod kapotou

Třešničkou na dortu je výkonný 4,0litrový twin-turbo blok V8, který byl osazen kovanými hliníkovými písty, přídavným palivovým čerpadlem, repasovaným olejovým čerpadlem a nově vyladěným systémem řízení motoru na výkon 765 k (563 kW ). a točivý moment 800 Nm, tedy 45 HP (33 kW) a o 31 Nm více než u 720S.

Paket je spárován se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou s optimalizovaným převodovým poměrem, který umožňuje o 15 % rychlejší akceleraci než 720S a rychlejší čas na kolo než jakýkoli model McLaren Super Series.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Tento systém funguje, když chce řidič podřadit, ale změna by motor přehnala. V tomto případě si převodovka zapamatuje požadavek řidiče a provede jej, když „je možné sladit rychlost motoru a rychlost vozovky“.

Technicky se jedná o nový typ podvozku s novými pružinami a tlumiči, širším předním rozchodem, systémem Proactive Chassis Control II s aktualizací softwaru, který slibuje větší přesnost a kontrolu, a systémem řízení, který byl zdokonalen s rychlejším a více tuhá převodová tyč pro ještě čistší zpětnou vazbu.

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.