Koncept BMW M9: ceny, exteriér, motor, fotografie

Úchvatná zpráva nedávno šokovala fanoušky BMW: designové studio Radion Design v čele s talentovaným rumunským designérem Razvanem Radionem představilo na své stránce na sociálních sítích fotografii nového, unikátního konceptu BMW M9.

Exteriér

Vnější design, podle našeho názoru, lze nazvat stylistickou revolucí. Na první pohled působí auto futuristicky, ale při bližším pohledu pochopíte, že za hladkými, neuvěřitelně atraktivními liniemi vozu se skrývá ostrá, nezdolná agresivita a neuvěřitelná sportovnost. Silueta vozu se zdá být přitlačena k zemi před rychlým skokem a buďte si jisti, že kdokoli řídí tuto bestii, ani trochu nepocítí rychlost.

Zajímavé je, že trend rostoucích “ledvinek” u značky BMW u tohoto sportovního vozu úspěšně skončil: auto dostalo malé podlouhlé “štěrbiny” masky chladiče, které v kombinaci se stejně “zamračenou” LED optikou vypadají neuvěřitelně dynamicky. Stačí jeden pohled na auto, abyste pochopili, že si najde své publikum.

Společnost poznamenala, že M9 zobrazené na fotografiích je daleko od finálního produktu, pouze verze, která se má předběžně ukázat veřejnosti. S novým designem se podle zástupců studia pokusili propojit několik trendových paradigmat moderního automobilového průmyslu a na tomto základě vytvořit celistvý a udržitelný vzhled. Odborníci nezapomněli ani na zachování tradic: i přes revoluční design většina motoristů pozná značku modelu na první pohled.

Interiér

Třídu GT tedy brzy doplní další zářný zástupce, ale bude nový vůz splňovat vysoké standardy vnějšího designu i uvnitř? Je známo, že supersportovní vůz bude mít pouze dvě sedadla, ale výrobci slibují dostatek prostoru v kabině pro řidiče a spolujezdce.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Pokud jde o materiály interiéru, podle dostupných zdrojů je vše “klasické”: drahá kůže, chromované prvky, dřevěné obložení a vysoce kvalitní měkký plast. Interiér je ve svých liniích maximálně dynamický: zavazuje se k nutnosti pokračovat v designu diktovaném karoserií.

Zajímavé je, že sám Razvan Radion v jednom ze svých rozhovorů zdůraznil, že při vytváření designu nového vozu se v žádném případě nesnažil deformovat slavný bavorský styl, aby neurazil fanoušky řady, ale zároveň představil některé aspekty své vlastní vize budoucího supersportovního vozu do vlastností modelu. Odborník dále poznamenal, že pokud v budoucnu dostane příležitost pracovat v BMW, konečný produkt jeho práce bude zásadně odlišný.

Pokud jde o elektronickou výbavu interiéru, víme nejen o standardním moderním navigačním systému a kompaktním a kvalitním audiosystému, ale také o podpoře všech druhů populárních technologií přenosu dat (Wi-Fi, Bluetooth), ABS, výstražných senzorech před možnou kolizí, parkovacích senzorech, všestranné kameře a celé řadě dalších různých variant elektronické “výplně”.

Motor

V současné době nelze na internetu najít žádné oficiální údaje o tom, jaký motor bude M9 mít, ale existují rozumné předpoklady, že by si nový sportovní vůz mohl vypůjčit pohonnou jednotku z osvědčeného modelu M5. V tomto případě by tato hravá kráska dostala 4,4litrový motor V8 s dvojitým přeplňováním o výkonu 441 kW (600 koní) a točivém momentu 750 Nm.

Je zajímavé, že profesionální ladění motoru umožnilo v M5 dosáhnout výkonu 596 kW (800 koní) a je možné, že do nového sportovního vozu bude namontován upravený motor.

Pokud se očekávání motoristů naplní, maximální rychlost, kterou je Baby M9 schopna dosáhnout, je 320 km/h. Mnoho lidí však ví, jak dobře umí Bavoři překonávat sami sebe a překonávat vlastní výsledky, takže nikdo nezaručuje, že superauto s inovativním designem nedostane stejně inovativní motor. A nakonec se může stát skutečnou bombou ve svém segmentu a překonat všechny konkurenty. Čas ukáže.

Datum uvedení na trh a cena

V současnosti nejsou k dispozici žádné oficiální informace o datu uvedení na trh a ceně BMW M9. Koncept je však stále ve vývoji a neočekává se, že by se do výroby dostal v blízké budoucnosti.

Fotografie

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.