Ford Maverick 2022: spotřeba, technická data, cena

Specifikace nového Fordu Maverick 2022, motor, datum vydání  – I když byl typový štítek původně umístěn na malém vozidle ze 70. let, Ford mohl tento Maverick oživit na skromný pick-up, který můžete přidat do vaší sbírky v rámci střední třídy Measurement Ranger. Spíše než vyjadřování prvků a mechaniky samotným Rangerem je  Ford Maverick rok 2022. Předpokládá se, že stejný případ bude s lehkým crossoverem Bronco Sport, který by s vysokou pravděpodobností dosažitelných pohonných jednotek zahrnoval věci jako turbodmychadla a 4trubkové motory, automatizovanou převodovku a výrobu pneumatik. Uniklé fotografie s novějším pickupem naznačují, že bude pravděpodobně dodán čtyřdveřový typ karoserie s dvojitou kabinou, ale nebylo zjištěno, zda je k dispozici také typ karoserie se dvěma vstupy. Každý Maverick je prvkem spojeným s nově vznikající třídou kompaktních pick-upů, které Hyundai může objevit také s nadcházejícím Santa Cruz.

Vnější design

Tento snímač Maverick už nějakou dobu funguje a v případě, že je potřeba pořídit špionážní snímky, není daleko od vytvoření. Většina z nás si v roce 2021 na chvíli vzala každý Maverick a brzy poté jej znovu prodala, aby byla designem roku 2022. Většina z nás si není jistá, že tento Ford Maverick z roku 2022 bude pravděpodobně mít tažnou kapacitu stejně jako 3402 kg tohoto Rangeru. Toto Bronco Sport lze naložit tak, aby utáhlo nejvyšší možnou hmotnost 998 kg, ale Ford bude pravděpodobně schopen z Mavericku získat mnohem větší kapacitu. Tato EPA nepředložila údaje o spotřebě paliva Mavericku. Také jsme neměli příležitost analyzovat tento pick-up ve směru testu spotřeby paliva při rychlosti 120 km/h.

Vzhled interiéru

Režim jednoho těla, který jistě všichni známe, bude dvojitá kabina se 4 předními dveřmi. Kompaktnější vzhled Mavericku však pravděpodobně naznačuje mnohem menší obytný prostor pro cestující uvnitř než vynikající Ranger. Pokud je z výroby namontována verze s jednou kabinou, očekávejte židle pouze pro 2 nebo 3 nad pultem na přední straně nebo dvě autosedačky. Konkrétní Maverick může používat identickou palubní desku a dokonce i prostřední herní konzoli, protože Bronco Sport využívá otočný přepínač a chytré ukládání kójí.

Většina lidí si nebude jistá, jaké rozměry nábytku do nákladních postelí budou pravděpodobně snadno dostupné. Ford Maverick z roku 2022 vám tam ale s největší pravděpodobností nenabídl tolik nákladového prostoru, jako aktuální Ranger. Většina produktů bude pravděpodobně obsahovat 20,3cm dotykový displej infotainmentu běžícího na nejnovější platformě Ford Sync 4. Mobilní telefony Apple CarPlay a Android se skutečně staly standardními funkcemi, takže můžeme současně očekávat Wi-Fi hotspot. Výběr musí zahrnovat vymoženosti, jako je navigace na palubní desce, satelitní rádio SiriusXM a vylepšený audio systém B&O Play.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Motor Ford Maverick 2022

V případě, že Bronco Sport daruje Mavericku výběr hnacího ústrojí, lidé předpokládají, že budeme často muset pod motor umístit třítrubkový 1,5litrový turbomotor nebo možná přeplňovaný 2,0litrový vícetrubkový motor. Čtyři kontejnery budou mít pravděpodobně nejuspokojivější výkon a dokonce i trakci vzhledem k tomu, že je to 245 koňských sil; tři z trubek mohou produkovat 181 hpkterý pravděpodobně poskytne dostatek energie pro řízení auta bez zatížení; může však pociťovat anémii při pohybu a také při tažení. Ford může také upřednostňovat hybridní nebo dokonce připojitelné hybridní pohonné ústrojí, i když někdy předpokládá, že tento pickup start nabízí obecně. Když budeme mít konečně příležitost provozovat vozidlo Ford Maverick 2022, můžeme pomocí vnímání cestování aktualizovat jeho historii spolu s výsledky výzkumu.

Datum vydání a cena Ford Maverick 2022

Ceny zatím Ford nezveřejnil; Nicméně ani toto, ani údaj o tom, jaký stupeň snížení každý Ford Maverick 2022 nabízíbude mít, až bude konečně kupovat. Spekulovali jsme, že se bude držet spíše tříbarevné kolekce Ranger než složitějšího 5produktového designu od Bronco Sport. V této kompetenci jsou Fordy ideální v základním provedení, aby udržely ceny nižší, ale postrádají zásadní výhody, které mnozí kupující vidí na základě osobních požadavků. Podobně bude tento plněný lariat více než pravděpodobně poskytovat většinu funkcí; nicméně za cenu přidání tohoto v konkurenci s mnohem větším a výkonnějším Rangerem by to zachovalo střední řadu XLT pro nejcitlivější stabilitu s atributy a cenou.

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.