Mazda CX-30 2021: Interiér, motor a úpravy

Mazda staví některé z nejlepších SUV v tomto odvětví a stále roste. Zcela  nová Mazda CX-30 2021 se  loni umístila mezi malými modely CX-3 a CX-5 v nabídce značky. Mazda představuje své první plně elektrické vozidlo MX-30 založené na CX-30 pro nový modelový rok. Nicméně,  Mazda CX-30 2021  má omezený počet změn dostupnosti zařízení a některými novými funkcemi.

Po uvedení na trh v loňském roce bude CX-30 k prodeji se stejným výkonem a designem, s dalšími standardními funkcemi a novými ráfky a barvami.

Malá  Mazda CX-30 2021  je sportovnější alternativou k modelům, jako jsou Honda HR-V, Chevy Trax, Subaru Crosstrek a Ford Ecosport. Model nabízený k prodeji v kabině s exkluzivním designem a kvalitou zpracování. Standardně je dodáváno také pokročilé bezpečnostní vybavení. Silný hnací ústrojí je také jeho silnou stránkou a současně poskytuje kontrolované a kultivované jízdní chování.

Mazda CX-30 2021: design

Když je  Mazda CX-30 2021  debutoval když  Mazda CX-30 2021  byla provedena , tam byl zmatek, který by mohl nahradit podobně velkých a jmenoval CX-3, ale model překlene mezeru mezi CX-3 a fast-prodejní CX-5 v SUV. – Řádek značky. Zatímco kompaktní vůz CX-3 vychází z modelu Mazda2, model CX-30 sdílí většinu vybavení s modelem Mazda3. CX-30 má o 3,3 palce delší rozvor než CX-3, zatímco celkově je o 4,7 palce delší.

CX-30 2021  zůstává strukturálně i opticky stejná, přičemž by měla být nabízena nová kola a barva vzorku. Model má podobné plynulé linie a křivky jako strukturálně podobný hatchback Mazda3. CX-30 používá širší mřížku ve tvaru disku než CX-3. Má také další panely karoserie.

✓ Můžete také zkontrolovat:

Nová CX-30 bude k dispozici ve většině verzí s 18palcovými koly, zatímco základní verze dostane 16palcové jednotky. Mazda nabídne pro nový modelový rok další designy a barevné varianty kol.

Vnitřní:

Kabina CX-30 je jednoduchá a elegantní. Model má atraktivní linii s křivkami a ovládacími prvky orientovanými na řidiče, které jsou snadno použitelné a srozumitelné.

Každá Mazda je známá svou vynikající kvalitou sestavení a CX-30 není výjimkou. Palubní deska je potažena měkkými materiály a každý horní panel je postupně odpružen.

Mazda CX-30 2021 má také podpůrná sedadla. Užitečné zatížení je mírně nad průměrem ve 20,2 kubických stopách za třetí řadou.

Zařízení:

Příští CX-30 by se měl vrátit se stejnou řadou hardwaru, jak se bude měnit dostupnost zařízení.

Základní model CX-30 má hliníkové ráfky, LED osvětlení, textilní kryty, bezklíčové zapalování atd. Na technické úrovni má základní model 8,8 palcový dotykový displej, funkce Apple Car Play a Android Auto, Bluetooth, dvě USB. Připojení atd.

V základní výbavě jsou také aktivní bezpečnostní systémy, včetně varování před kolizí s funkcí nouzového brzdění, adaptivního tempomatu a systému varování před opuštěním jízdního pruhu.

Nová třída CX-30 přechází do simulovaného koženého interiéru a je vybavena dvouzónovou automatickou klimatizací. Obložení téměř nahoře zahrnuje vyhřívaná sedadla, zvukový systém Bose a jedinečné akcenty.

Vysoce kvalitní model CX-30 je nabízen k prodeji s koženým čalouněním, head-up displejem, adaptivním osvětlením, elektrickými dveřmi zavazadlového prostoru atd.

Mazda CX-30 2021: výkon

Mazda CX-30 2021  by si měla ponechat stejný motor pod kapotou bez nových možností pro příští modelový rok.

Řadový čtyřválcový motor o objemu 2,5 litru poskytuje výkon 186 koní a točivý moment 186 Nm. Síla pochází ze šestistupňové automatické převodovky a pohon všech kol je k dispozici ve všech konfiguracích. Pohon všech kol má režim offroad.

Mazda CX-30 nabízí vynikající kvalitu jízdy a přesné řízení. Spotřeba paliva je ve městě 25 mpg, dálnice 33 s pohonem předních kol. Verze s pohonem všech kol obsluhuje 24 mpg ve městě a 32 dálnic.

Plně elektrický model MX-30 založený na modelu CX-30 je poháněn elektromotorem o výkonu 141 hp s kapacitou 195 liber na stopu. Využívá malou 35,5 kWh baterii s předpokládaným dojezdem přibližně 124 mil.

Mazda CX-30 2021: vydání, cena

Očekává se, že Mazda CX-30 2021  bude k dispozici později v tomto roce. Cena by měla mít pouze omezené úpravy v celé oblasti. Aktuální verze je k dispozici od 20 000 eur.

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.