Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

The Nissan GT-R a jeho zálibu ve fyzických rychlostech netřeba představovat. Na trhu je od roku 2009 a stále je to ten samý supercar, který děsil exotická jména z Německa a Itálie. Máme pocit, že konec GT-R se blíží (zejména proto, že se neukáže v modelovém roce 2022), a nemůžeme se dočkat, až Nissan odhalí své plány na vpád Godzilly do světa elektrizace.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

Nissan GT-R 2023: co je nového?

Nissan GT-R 2023 je stejný automobil jako rok 2021, který je dobrý nebo špatný podle toho, jak se na to díváte. Dobré je, že se vrací ve verzích Premium i GT-R NISMO se standardním motorem V6 s dvojitým přeplňováním. Méně dobré je, že má starý interiér a interiér přehnaný exotickými materiály, aby působil svěže.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

Přehled Nissan GT-R 2023

Ať je to náhoda nebo ne, Nissan GT-R je historicky jedním z nejlepších japonských vysoce výkonných vozů, které lze za peníze koupit. Abyste mohli postavit GT-R proti novějším konkurentům, jako je např. Porsche 911 , k Maserati MC20 a Chevy Raději C8 Corvette.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

motor a hnací ústrojí

Ručně vyrobený 3,8litrový, 24ventilový, dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor V6 Nissan s dvojitou vačkou nad hlavou si zaslouží obdiv. V GT-R Premium produkuje 565 koní, vyvine točivý moment 467 lb-ft a zrychlí z 0 na 100 km/h za ohromujících 2,9 sekundy.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy
Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

GT-R NISMO je vybaveno 600 hp variantou motoru V6 s dvojitým přeplňováním. Pumpuje točivý moment 481 lb-ft prostřednictvím standardní šestistupňové převodovky, která posílá Nissan ATTESA ET-S pohon všech kol na všechna čtyři kola. NISMO je vybaveno novými turbodmychadly odvozenými ze závodního vozu GT3 pro prvotřídní zrychlení a výkon.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy
Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

✓ Můžete také zkontrolovat:


GT-R Premium

Nissan GT-R je především o maximálním výkonu. Základní verze GT-R Premium je standardně dodávána s tlumiči Bilstein DampTronic se třemi volitelnými režimy tlumení, lehkými 20palcovými koly Ray s letními pneumatikami Dunlop a 6pístkovými brzdovými třmeny Brembo vpředu a 4pístkovými brzdovými třmeny vpředu. zadní.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy
Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

Uvnitř je GT-R Premium vybaveno aktivním potlačením hluku, audiosystémem Bose s 11 reproduktory, dvouzónovou klimatizací, vyhřívanými předními sedadly, multifunkčním výkonnostním displejem a 8palcovým dotykovým displejem infotainmentu s navigací a Apple CarPlay. Mezi další vybavení patří čalounění kůží napa a přední a zadní parkovací senzory.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

GT-R NISMO

GT-R NISMO v nejvyšším stupni výbavy je to, co potřebujete, pokud hledáte něco přímo z videohry. Má karbon-keramické brzdové kotouče, sedadla Recaro, červené prošívání a alcantarový volant. Má díly karoserie specifické pro NISMO, větší zadní křídlo a více komponent z uhlíkových vláken, než dokážete spočítat.

Nissan GT-R 2023: Interiér, motor a úpravy

Nissan GT-R 2023 Cena a dostupnost

Cena Nissanu GT-R Premium začíná na 115 345 EUR, zatímco GT-R NISMO má základní cenu 212 635 EUR včetně 1 895 EUR na cestování. Nissan nyní přijímá objednávky na GT-R 2023.

AutoBřezík