VW ID.5 2022: Technická data, změny, cena

Samotná doba, elektrická sázka Volkswagenu, nabírá další obrátky. VW ID.5 2022 mu dá rozhodující zbraň v boji o vedoucí postavení v oblasti elektromobility, která se stává tak drahé, se stále silnými Tesla kůly .

Ale tento nový model může obrátit karty. Protože ID.5 přesně splňuje preference kupujících elektromobilů: karoserie SUV a silueta kupé. Je to první crossover kupé v historii německého výrobce…a dobrý protivník cítit velmi aktuální Model Y.

Volkswagen ID.5 … nebo ID.4 Coupé

Nenech se zmást.  ID.5 2022  jde nic jiného než ID.4 maskovaný jako kupé. To není málo. Protože poté, co jsme to viděli naživo,  musíme  říct, že se nám to moc líbilo … a že už ID.4 se docela povedl.

Vpředu jsou rozdíly jemné, i když ID.5 má specifický přední nárazník (aerodynamičtější) … i když se ve sportovní verzi GTX vrací na nos svého sériového bratra, velmi dobře rozpoznatelný podle tří žárovek umístěných svisle v rohy. Ale „nugát“ je vzadu.

Protože je to zadní část, která dává celé osobnosti. Pokles střechy je hladký a zakončený poměrně originálním integrovaným zadním spoilerem. Jeho dynamičtější charakter se projevuje i tím, že v podbězích je zabudováno méně plastu, zcela mizí z prahů, střecha je vždy černá a světelný pás vpředu navazující na světlomety je standardní (u Možnost ID).

Proporce nejzřetelněji ukazují, že jde o dvojčata, protože v délce je jen pár milimetrů rozdíl ve prospěch ID.5 (měří 4,59 metru). Seděli jsme na zadních sedadlech, abychom zkontrolovali, zda se zmenšila prostor pro hlavu, a našli jsme podobnou mezeru jako u ID.4 (Volkswagen detekuje ve výšce hlavy o 12 mm méně, což je přijatelné, a to díky trochu velkorysejšímu kufru na ID.5 ).

Opravy interiérů

Uvnitř se některé věci mění, jiné zůstávají stejné. Oceňujeme například některé ozdobné detaily, jako je prošívání palubní desky, které dodává další eleganci oblasti, která byla na náš vkus na ID.3 a ID.4 trochu nevýrazná. Přestože cestující ocení další dva palce obrazovky, nyní je standardem 12“.

Z těch, které zůstaly, musíme zmínit použití materiálů s neživočišnými komponenty … kromě volantu, jediného místa v autě, kde   kůže   „drží“.

Tři motory, jedna baterie

Volkswagen   naplánoval počáteční řadu se třemi energetickými možnostmi, ale s jedinou baterií: nejvýkonnější ze současné generace koncernu. Jeho kapacita 77 kWh umožňuje dojezd 480 kilometrů pro  ID.5 2022 GTX   (více výhod s mírně nižším dojezdem) až do 520 kilometrů pro ID.5 Pro.

Tři kroky začínají u 174 PS silného ID.5 Pro, abyste se odtud dostali k verzi 204 Pro Performance (oba s 520 kilometry na jedno nabití). Zatím verze s jediným motorem (uspořádaným na zadní nápravě), jelikož GTX dosahuje dodatečného výkonu díky zařazení druhého pohonu vpředu (který zajišťuje i pohon všech kol). Jeho oficiální maximální výkon je 299 PS … ale s nuancemi, protože jde o špičkovou hodnotu, která může dodávat maximálně 30 sekund a jsou splněny určité podmínky v baterii. Ale jsou tam…

✓ Můžete také zkontrolovat:

Maximální rychlost je omezena na 160 km/h pro ID.5 Pro a ID.5 Pro Performance a až 180 km/h pro GTX, hodnoty zrychlení se pohybují mezi 10,4 sekundy pro přístup a 6,3 sekundy pro sport. verze.

Nový software … s mnoha vylepšeními

Volkswagen ID.5 2022   bude prvním modelem značky integrovat nový software 3.0. Program, který dokáže zvýšit maximální nabíjecí výkon u veřejných stanic ze 125 na 135 kW (protože ta domácí se drží na maximu 11 kW).

To by byl přeměněn na čase, zkrácení   a   umožňuje ty doporučené dobíjecí stanice na rychle po dobu 9 minut. Nyní můžete přepnout z 5 % na 80 % kapacity za necelých 30 minut, což je zajímavé vylepšení oproti ID.4.

Osoba odpovědná za značkových potvrzuje, že ID.4 mohou být aktualizovány na tuto novou verzi, stručně řečeno, volně   poplatku   a stejným způsobem jako pro mobilní telefony, stahování, když se zobrazí oznámení o dostupnosti v autě. Aniž bych šel přes prodejce.

ID.5 2022 se „učí“ vaše garážové stání

Software 3.0 také umožňuje novou funkci: automatické parkování skladu. Vůz bude schopen ušetřit pár malých denních cest (do 50 metrů), například od předních dveří společné garáže k nám. ID.5 lze autonomně opakovat každý den … včetně parkování mezi sloupy.

Zlepšuje také účinnost systému Travel Assist (který umožňuje v některých situacích poloautomatickou jízdu, například v dopravní zácpě), který je nyní zásobován informacemi z jiných vozidel Volkswagen obsažených v cloudu. Tímto způsobem by nás systém mohl upozornit na incident na naší cestě, například … pár kilometrů od naší pozice.

Záruka baterie

Volkswagen garantuje baterii po dobu 8 let nebo 160 000 kilometrů a určí, že při dosažení jedné z těchto hodnot je čistá kapacita minimálně 70 %.

Průměrné hodnocení 5 / 5. Počet hodnocení: 1

Zatím žádné hodnocení. Buďte první, kdo ohodnotí.